Service Desk L1
Budapesti székhelyű partnercégünk meghatározó résztvevő a hazai logisztikai piacon. Az utóbbi évek sikerei után most egy jelentős bővülésen mennek keresztül. Jelenleg a kb. 25-30 fős, rendkívül befogadó és jó hangulatú IT csapatukba keresik legújabb munkatársukat a következő pozícióba:
L1 Service Desk Agent
Feladatok:
- Beérkező hibajegyek, emailek, telefonok kezelése és hibaelhárítás
- PC-k és mobil eszközök telepítése, problémaelhárítás
- Informatikai eszközök megrendelésében való részvétel, majd azok kezelése
- A belső szoftverek működésének támogatása
- Az ügyfelek és az üzemeltetés közötti kommunikáció biztosítása
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Minimum 2-3 éves releváns gyakorlati tapasztalat
- Linux ismeret
- Windows és Office ismeret
- Jó kommunikációs képesség, logikus gondolkodás, problémamegoldó képesség
- Középszintű angol tudás írásban
- Több műszakos munkavégzés, készenléti munka vállalásának hajlandósága
- B típusú jogosítvány
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
- LAN/WAN technológiák ismerete
- MCSE / MCSA certification
Amit kínálunk:
- Versenyképes fizetés, pótlékok
- Fiatalos, modern munkakörnyezet, hosszú távú lehetőség, szakmai fejlődés
- Cafeteria (30K Ft nettó / hó)
- Céges telefon, laptop
- Próbaidő után hibrid munkavégzés (irodai munka és home office váltakozása)
Ha felkeltettük érdeklődésedet, küldd el az önéletrajzodat az info@foxhr.hu címre.
Küldje el önéletrajzát a következő e-mail címre: info@foxhr.hu