Time for something new

Service Desk L1

Budapesti székhelyű partnercégünk meghatározó résztvevő a hazai logisztikai piacon. Az utóbbi évek sikerei után most egy jelentős bővülésen mennek keresztül. Jelenleg a kb. 25-30 fős, rendkívül befogadó és jó hangulatú IT csapatukba keresik legújabb munkatársukat a következő pozícióba:


 


L1 Service Desk Agent


 


Feladatok:



  • Beérkező hibajegyek, emailek, telefonok kezelése és hibaelhárítás

  • PC-k és mobil eszközök telepítése, problémaelhárítás

  • Informatikai eszközök megrendelésében való részvétel, majd azok kezelése

  • A belső szoftverek működésének támogatása

  • Az ügyfelek és az üzemeltetés közötti kommunikáció biztosítása


 


Az álláshoz tartozó elvárások:



  • Minimum 2-3 éves releváns gyakorlati tapasztalat

  • Linux ismeret

  • Windows és Office ismeret

  • Jó kommunikációs képesség, logikus gondolkodás, problémamegoldó képesség

  • Középszintű angol tudás írásban

  • Több műszakos munkavégzés, készenléti munka vállalásának hajlandósága

  • B típusú jogosítvány


 


Az állás betöltéséhez előnyt jelent:



  • LAN/WAN technológiák ismerete

  • MCSE / MCSA certification


 


Amit kínálunk:



  • Versenyképes fizetés, pótlékok

  • Fiatalos, modern munkakörnyezet, hosszú távú lehetőség, szakmai fejlődés

  • Cafeteria (30K Ft nettó / hó)

  • Céges telefon, laptop

  • Próbaidő után hibrid munkavégzés (irodai munka és home office váltakozása)


 


Ha felkeltettük érdeklődésedet, küldd el az önéletrajzodat az info@foxhr.hu címre.

Küldje el önéletrajzát a következő e-mail címre:

Álláshirdető


deak.ferenc@foxhr.hu