L1 Service Desk Agent
Budapesti székhelyű partnercégünk meghatározó résztvevő a hazai logisztikai piacon. Az utóbbi évek sikerei után most egy jelentős bővülésen mennek keresztül. Jelenleg a kb. 25-30 fős, rendkívül befogadó és jó hangulatú IT csapatukba keresik legújabb munkatársukat a következő pozícióba:
L1 Service Desk Agent
Feladatok:
- -Beérkező hibajegyek, emailek, telefonok kezelése és hibaelhárítás
- -PC-k és mobil eszközök telepítése, problémaelhárítás
- -Informatikai eszközök megrendelésében való részvétel, majd azok kezelése
- -A belső szoftverek működésének támogatása
- -Az ügyfelek és az üzemeltetés közötti kommunikáció biztosítása
Az álláshoz tartozó elvárások:
- -Minimum 2-3 éves releváns gyakorlati tapasztalat
- -Linux ismeret
- -Windows és Office ismeret
- -Jó kommunikációs képesség, logikus gondolkodás, problémamegoldó képesség
- -Középszintű angol tudás írásban
- -Több műszakos munkavégzés, készenléti munka vállalásának hajlandósága
- -B típusú jogosítvány
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
- -LAN/WAN technológiák ismerete
- -MCSE / MCSA certification
Amit kínálunk:
- -Versenyképes fizetés, pótlékok
- -Fiatalos, modern munkakörnyezet, hosszú távú lehetőség, szakmai fejlődés
- -Cafeteria (30K Ft nettó / hó)
- -Céges telefon, laptop
- -Próbaidő után hibrid munkavégzés (irodai munka és home office váltakozása)
Ha felkeltettük érdeklődésedet, küldd el az önéletrajzodat az info@foxhr.hu címre.
Küldje el önéletrajzát a következő e-mail címre: info@foxhr.hu