Time for something new

Olaszul beszélő Pénzügyi Könyvelő

Multinacionális partnercégünk csapatában pénzügyi könyvelőként feladatid mind a beszerzéshez,  mind a könyveléshez kapcsolódni fognak. Foglalkozni fogsz megrendelések kezelésével, a beszállítói számlák könyvelésével, és annak biztosításával, hogy a pénzügyi műveletek zökkenőmentesen működjenek. Íme a feladatok részletesen:


 


Pénzügyi Könyvelő


Olasz és angol nyelvtudással


Napi tevékenységek:


Beszerzéshez kapcsolódó feladatok:



  • -Megrendelések rögzítése és kezelése különböző igényeket kielégően.

  • -Megrendelések frissítése a rendszerben.

  • -Megrendelések visszaigazolása, valamint a beszállítói információkkal kapcsolatos kérések kezelése.

  • -Kérések rögzítése a rendszerben,  valamint a beszállítói adatok naprakészen tartása.

  • -A beszállítóktól és ügyfelekkel a hatékony kommunikáció fenntartása.


 


Könyvelési Feladatok:



  • -A pénzügyi folyamatok teljes ciklusának megértése.

  • -Kérések pontos és időben történő feldolgozása, az adatok naprakészen tartása.

  • -Számla rekonsziliáció, tranzakciók kezelése és időben történő lekönyvelése.

  • -Ügyfél- és harmadik fél által felvetett kérdések hatékony is időben történő megválaszolása, folyamatban lévő  ügyek nyomon követése, valamint az eszkalációs folyamat betartása.

  • -Számlák összehasonlítását és egyeztetése a hibák elkerülése céljából.

  • -Ellenőrizni, hogy a pénzügyi nyilvántartások, tranzakciók és jelentések összhangban vannak-e egymással, és ellenőrizni, hogy nincs eltérés a könyvelési adatokban.

  • -A munka elvégzése az ügyfél-szerződéses követelményeknek megfelelően.


 


Szükséges végzettség és tapasztalat:



  • -Pénzügyi/számviteli területen szerzett felsőfokú végzettség VAGY könyvelésben szerzett tapasztalat. Beszerzésben szerzett tapasztalat előny, de nem kötelező.

  • -Olasz és angol nyelvtudás szükséges. Az olasz nyelv elengedhetetlen az ügyféllel való kommunikációban, az angol cégen belüli hivatalos kommunikációs nyelv.

  • -ERP rendszerek ismerete előnyt jelent.

  • -Microsoft Office programok magas szintű ismerete.

  • -Erős analitikus készségek, részletekre való odafigyelés és eredményorientált hozzáállás.


 


Amit a vállalat kínál:



  • -Stabilitás egy Budapesten több, mint 20 éve működő cégnél.

  • -Széleskörű képzési lehetőségek személyes és szakmai fejlődéshez.

  • -Különböző karrierutak elérhetők, mind vertikálisan, mind horizontálisan.

  • -Komplex  magán egészségügyi csomag.

  • -Sokszínű és barátságos munkakörnyezet.

  • -Részvétel céges rendezvényeken, hobbi klubokban és sporteseményeken.

  • -Versenyképes fizetés és juttatási csomag.

  • -3 nap home office lehetőség.


 


További hasznos információ:



  • -Magyarországon való munkavégzéshez szükséges hivatalos dokumentumok.

  • -Munkavégzés helyszíne: Budapest, XI. kerület

  • -Jelentkezés: Küldd el önéletrajzodat az info@foxhr.hu email címre!

Küldje el önéletrajzát a következő e-mail címre:

Álláshirdető

Deli Mariann

szenior recruiter

mariann.deli@foxhr.hu

Mariann IT szakemberek kiválasztására specializálódott, közel tíz éves nemzetközi recruitment és PR menedzseri tapasztalattal rendelkező tanácsadó. Ennek tükrében elsősorban az IT területen dolgozó junior és szenior szakemberek jelentkezését várja.