Ügyfélkapcsolati referens
Partnerünk egy több évtizedes múlttal rendelkező, országos lefedettségű, stabil háttérrel működő szolgáltató vállalkozás, amely étel-ital automaták felügyeletét biztosító rendszerek működésének ellenőrzésére és támogatására specializálódott. A központi irányításhoz kapcsolódóan új Ügyfélkapcsolati referens kollégát keresünk, aki kulcsszerepet tölt be az ügyfelekkel való kapcsolattartásban, valamint az ehhez kapcsolódó adminisztratív és operatív folyamatok gördülékeny biztosításában.
Feladatok:
Ügyfélmegkeresések, reklamációk és panaszok kezelése írásos és telefonos csatornákon keresztül, valamint ezek adminisztrálása és megválaszolása.
Hatáskörön kívüli ügyek kezelése társterületek bevonásával.
Szerződéses dokumentumok és egyedi megállapodások kezelése: érkeztetés, feldolgozás, nyilvántartás vezetése.
Kapcsolattartás a területi képviselőkkel, telefonos támogatás nyújtása számukra.
Rendszerjogosultságok kezelésében való közreműködés.
Fejlesztésekhez kapcsolódó tesztelésekben való részvétel.
Számlázási feladatok előkészítésének támogatása.
Leltározási folyamatokban való közreműködés.
Elvárások
középfokú végzettség
középszintű számítógépes felhasználói ismeretek (excel, word, outlook)
jó szervezőkészség
lényegre törő írásos és szóbeli kommunikáció
jó problémamegoldó készség
precíz, proaktív hozzáállás
önálló munkavégzésre való képesség
hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
Előnyt jelent
haladó szintű MS Excel ismeret
Amit kínálunk
Versenyképes juttatási csomag (alapbér + cafeteria)
Teljesítményalapú ösztönzőrendszer
Céges notebook és korlátlan mobiltelefon-használat
Stabil, hosszú távú munkalehetőség egy fejlődő vállalkozásnál
Folyamatos tanulási és fejlődési lehetőség
Munkavégzés helye: Budapest
Küldje el önéletrajzát a következő e-mail címre: info@foxhr.hu