Tárgyi eszköz könyvelő
Tárgyi eszköz könyvelő (Vállalati oldal)
Partnerünk egy nemzetközi hátterű, vendéglátóipari és ingatlanüzemeltetési területen működő vállalat, amely számos országban jelen van. A csapat dinamikus növekedésének köszönhetően budapesti, belvárosi irodájukba keresnek új munkatársat. Rugalmas időbeosztásban támogathatod a magyarországi számviteli folyamatokat, szoros együttműködésben a külföldi központtal.
Főbb feladatok:
- A vállalat tárgyi eszközeinek és immateriális javainak teljes körű könyvelése, valamint a vonatkozó számviteli és adózási szabályoknak való megfelelés biztosítása
- Beruházások nyomon követése, azok helyes könyvelése és aktiválása
- Tárgyi eszközökkel kapcsolatos tranzakciók rögzítése (beszerzés, értékesítés, selejtezés, kivezetés)
- Eszköznyilvántartások és leltárak ellenőrzése, egyeztetése a főkönyvi adatokkal
- Pénzügyi riportok és elemzések készítése a vezetőség részére
- A számviteli osztály mindennapi munkájának támogatása, ad hoc feladatok ellátása
Kulcs a sikerhez:
- Pénzügyi végzettség – hogy biztos alapokra építhessük a közös munkát, és magabiztosan kezelhesd a teljes körű könyvelési feladatokat.
- Aktív, erős középfokú angol nyelvtudás – mivel napi kapcsolatban leszel a külföldi központtal, az írásbeli és szóbeli kommunikáció is a munkád része lesz.
- Pontos, precíz, önálló munkavégzés – mert nálunk a számok mögött valós döntések születnek, és számítunk a szakmai igényességedre.
- Analitikus készség – hogy a pénzügyi adatokból ne csak számokat, hanem történetet is láss, és felismerd a lényeges összefüggéseket.
- Magas szintű Excel-tudás – hiszen a mindennapokban a riportok, kimutatások és egyeztetések kulcseszköze lesz.
- Előnyt jelent, ha ismered az Oracle Fusion könyvelői rendszert – így gyorsan otthonosan mozoghatsz a napi feladatokban.
Mire számíthatsz:
- Megbecsülés a számokban is – versenyképes fizetés + éves bónusz
- Extra figyelmesség egész évben – jutalmak, étkezési hozzájárulás, beiskolázási támogatás és még sok más
- A munkádhoz minden eszköz – céges laptop, mobiltelefon
- Egyensúly munka és magánélet között – heti 2 nap home office és rugalmas időbeosztás
- Inspiráló környezet – modern, családias iroda a belváros szívében
- Biztonság és kihívás egyszerre – stabil nemzetközi háttér, változatos feladatok
- Valódi szerep és felelősség – itt nem csak egy kis láncszem leszel a gépezetben, hanem a munkáddal valódi hozzáadott értéket teremthetsz
Munkavégzés helye: Budapest 3. kerület
Küldje el önéletrajzát a következő e-mail címre: info@foxhr.hu