Time for something new

Tárgyi eszköz könyvelő

 Tárgyi eszköz könyvelő (Vállalati oldal)


Partnerünk egy nemzetközi hátterű, vendéglátóipari és ingatlanüzemeltetési területen működő vállalat, amely számos országban jelen van. A csapat dinamikus növekedésének köszönhetően budapesti, belvárosi irodájukba keresnek új munkatársat. Rugalmas időbeosztásban támogathatod a magyarországi számviteli folyamatokat, szoros együttműködésben a külföldi központtal.


Főbb feladatok:



  • A vállalat tárgyi eszközeinek és immateriális javainak teljes körű könyvelése, valamint a vonatkozó számviteli és adózási szabályoknak való megfelelés biztosítása

  • Beruházások nyomon követése, azok helyes könyvelése és aktiválása

  • Tárgyi eszközökkel kapcsolatos tranzakciók rögzítése (beszerzés, értékesítés, selejtezés, kivezetés)

  • Eszköznyilvántartások és leltárak ellenőrzése, egyeztetése a főkönyvi adatokkal

  • Pénzügyi riportok és elemzések készítése a vezetőség részére

  • A számviteli osztály mindennapi munkájának támogatása, ad hoc feladatok ellátása


Kulcs a sikerhez:



  • Pénzügyi végzettség – hogy biztos alapokra építhessük a közös munkát, és magabiztosan kezelhesd a teljes körű könyvelési feladatokat.

  • Aktív, erős középfokú angol nyelvtudás – mivel napi kapcsolatban leszel a külföldi központtal, az írásbeli és szóbeli kommunikáció is a munkád része lesz.

  • Pontos, precíz, önálló munkavégzés – mert nálunk a számok mögött valós döntések születnek, és számítunk a szakmai igényességedre.

  • Analitikus készség – hogy a pénzügyi adatokból ne csak számokat, hanem történetet is láss, és felismerd a lényeges összefüggéseket.

  • Magas szintű Excel-tudás – hiszen a mindennapokban a riportok, kimutatások és egyeztetések kulcseszköze lesz.

  • Előnyt jelent, ha ismered az Oracle Fusion könyvelői rendszert – így gyorsan otthonosan mozoghatsz a napi feladatokban.


Mire számíthatsz:



  • Megbecsülés a számokban is – versenyképes fizetés + éves bónusz

  • Extra figyelmesség egész évben – jutalmak, étkezési hozzájárulás, beiskolázási támogatás és még sok más

  • A munkádhoz minden eszköz – céges laptop, mobiltelefon

  • Egyensúly munka és magánélet között – heti 2 nap home office és rugalmas időbeosztás

  • Inspiráló környezet – modern, családias iroda a belváros szívében

  • Biztonság és kihívás egyszerre – stabil nemzetközi háttér, változatos feladatok

  • Valódi szerep és felelősség – itt nem csak egy kis láncszem leszel a gépezetben, hanem a munkáddal valódi hozzáadott értéket teremthetsz


 

Munkavégzés helye: Budapest 3. kerület

Küldje el önéletrajzát a következő e-mail címre:

Álláshirdető

Deli Mariann

szenior recruiter

mariann.deli@foxhr.hu

Mariann IT szakemberek kiválasztására specializálódott, közel tíz éves nemzetközi recruitment és PR menedzseri tapasztalattal rendelkező tanácsadó. Ennek tükrében elsősorban az IT területen dolgozó junior és szenior szakemberek jelentkezését várja.